Кріплення вихлопної системи до Fiat Doblo
- Артикул:
- 333-923
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
- Артикул:
- 333-920
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
- Артикул:
- 31429
- Ucel
- Артикул:
- 333-930
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
- Артикул:
- 123943
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
Розмір різьби: M6
- Артикул:
- 47721
- FEBI BILSTEIN
- Німеччина
Вага [кг]: 0.05
- Артикул:
- 1221400200
- JP GROUP
- Данія
Діаметр [мм]: 49
- Артикул:
- 939460
- ELRING
- Німеччина
Сторона встановлення: Вихлопна труба у вихлопному нагнітачі (турбіні)
- Артикул:
- 123-942
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
- Артикул:
- 335905
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
Поверхня: оцинкований
- Артикул:
- 7184
- BIRTH
- Італія
Ширина (мм): 25
Довжина 2 [мм]: 69
Сторона встановлення: Задній міст
Матеріал: Гума
Твердість (за Роквеллом) [HRC]: 65
- Артикул:
- 05534
- Metalcaucho
- Іспанія
Сторона встановлення: спереду
Вага [г]: 90
Вага [кг]: 0.09
- Артикул:
- 258-825
- BOSAL
Діаметр [мм]: 25
Довжина [мм]: 25
- Артикул:
- 250250
- BOSAL
Розмір різьби: M8
Діаметр [мм]: 50
- Артикул:
- 31472
- Ucel
- Артикул:
- 26866
- IMPERGOM
- Італія
Для оригінального номера: 7718578
- Артикул:
- 27636
- IMPERGOM
- Італія
Для оригінального номера: 46415903
- Артикул:
- 55316
- ASAM
- Румунія
Розмір різьби: M8
Конектор: U-хомут
- Артикул:
- 55318
- ASAM
- Румунія
Розмір різьби: M8
Конектор: U-хомут
- Артикул:
- 10437
- Fare sa
- Артикул:
- ST793908
- STARLINE
- Чехія
- Артикул:
- ST333920
- STARLINE
- Чехія
- Артикул:
- 512 1210
- AUTOTECHTEILE
- Німеччина
- Артикул:
- 31395
- Ucel
Сторона встановлення: посередині
- Артикул:
- 1864
- Fare sa
Зовнішній діаметр [мм]: 65
Вага [г]: 60
- Артикул:
- 1863
- Fare sa
Зовнішній діаметр [мм]: 65
Вага [г]: 80
- Артикул:
- 333-723
- Fischer Automotive One (FA1)
- Польща
- Артикул:
- 02.9179
- MTS
Вага [кг]: 0.1
Довжина [мм]: 100
Варіант оснащення: 00000000000000006610
- Артикул:
- 02.9176
- MTS
Вага [кг]: 0.1
Довжина [мм]: 100
Варіант оснащення: 00000000000000006607
- Артикул:
- 255601
- BOSAL
- 1
- 2