Що таке приймальна труба?
Приймальна труба глушника – це важливий елемент вихлопного механізму, що міцно кріпиться до блоку двигуна. Саме до неї із двигуна потрапляють відпрацьовані гази. Приймальна труба має цільну конструкцію, яку часто називають як «павук» або «штани» завдяки її зовнішньому вигляду.
Що важливо у приймальній трубі?
Колекторна труба в автомобілі – це труби, що об'єднані в єдину систему, кожна з яких відводиться від окремого циліндра. Даний елемент вихлопу персонально розробляють під певну потужність та тип двигуна з огляду на інші технічні особливості транспортного засобу.
Приймальна труба має такі характеристики:
- діаметр всіх труб;
- довжина всіх труб, що йдуть від циліндрів;
- діаметр перерізу однієї труби, що з'єднує дрібні труби;
- форма та розміри виробу;
- якість матеріалу;
- правильність кріплення до інших частин вихлопу та до самого блоку двигуна.
Якість матеріалів має прямий вплив на вартість готового виробу та його термін служби. Ця частина системи вихлопу перебуває під найсильнішим впливом температурних навантажень. Крім того, всі розміри приймальної труби мають індивідуальний розрахунок залежно від потужності та типу використовуваного двигуна. Тому запчастини повинні строго співпадати з оригінальними параметрами заводської деталі. Винятком може бути вихлопна система спортивного типу, яка встановлюється спеціалістами після персональних розрахунків.
Властивості приймальної труби глушника
Приймальна труба глушника виконує такі функції:
участь у процесі відведення відпрацьованих газів по вихлопному каналу;
перша стадія зниження температури вихлопних газів;
причетність до підвищення потужності двигуна та відображення імпульсів, що з'являються в ході детонації паливної суміші;
робота щодо вивільнення камер згоряння від вихлопних газів.
Два останні пункти є найважливішими в коректній роботі вихлопної системи та автомобіля загалом.